Klacht: Matras te zacht , verkeerd advies

Mimouna Elouali op 25 oktober 2022 over Auping in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Auping,

Ik heb een te zachte matras ik zak er steeds meer in en dat is met name voor mijn onderrug niet fijn. Ik slaap hierdoor erg slecht. Ik heb afgelopen dagen tijdens mijn vakantie op een harder matras geslapen en dat sliep voor mij stukken beter. Ik ben bij aankoop door jullie geadviseerd om een softe te kopen vanwege mijn gewicht, onder de 60k, maar nu ondervind ik dat dit een verkeerde keuze is geweest. De matras is nog praktisch nieuw heb er een matras beschermer op en een laken . Kunnen jullie mij helpen met een oplossing ? Het allerbeste zou zijn een nieuw harder matras.
De Auping winkel wil mij alleen een nieuw matras laten kopen voor 800€ Dit was mijn reactie
Beste Edina,

Ik vind het spijtig om te horen dat ik moet betalen voor een stevigere kern. Ik heb jullie bij aankoop herhaaldelijk om advies gevraagd en jullie zeiden een softe is passend bij je gewicht ik heb toen ook mijn rugpijn genoemd als reden …
Waarom is het niet mogelijk om van matras te wisselen zonder kosten? Nu draag ik alleen de consequenties van een onjuiste advies. Ook medisch gezien is voor rugpijn een wat hardere matras als advies opgegeven. Hoop dat jullie mij hierin willen tegemoetkomen tenslotte is de juiste professionele advies ook onderdeel van het verkoopproces.

Ik hoop op jullie medewerking
Grt

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een harder matras willen zonder bijbetalen Ik slaap erg slecht en wordt elke dag wakker met rugpijn ik zak weg in dit matras

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Auping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Auping

Heeft op 27 oktober 2022 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mimouna Elouali,

Bedankt voor je bericht. Erg vervelend om te horen dat je niet naar tevredenheid slaapt op jouw Auping matras. Bij aanschaf van een nieuw matras bieden wij de mogelijkheid om binnen 90 dagen na ontvangst van het product gebruik te maken van een kosteloze omruilgarantie. Voor een aanvraag buiten deze periode zijn wij genoodzaakt om kosten in rekening te brengen.

Naar aanleiding van je klacht hebben wij nog wel contact opgenomen met Auping Store Den Haag. Zij zullen nogmaals de situatie gaan bekijken om te zien of er vanuit hun coulance geboden kan worden. De winkel zal dan ook op korte termijn contact met jou opnemen hierover.

Met vriendelijke groet,
Team Auping Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mimouna Elouali