Klacht: Terugbetaling niet binnengekregen!

op 21 januari 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Ik heb een jas retour gestuurd naar ASOS. Vervolgens wacht ik al maanden op mijn geld.
Asos verwijst me alleen maar door naar mijn bank en Wordpay omdat ze zelf hun handen er vanaf willen trekken. Dit heb ik geprobeerd maar zij kunnen mij natuurlijk ook niet verder helpen. Verder is het enorm irritant dat ik continu inhoudsloze reacties krijg van telkens weer een andere medewerker. Waardoor ik 16 keer hetzelfde verhaal mag uitleggen en vervolgens totaal geen hulp of tegemoetkoming krijg. Ik heb om een betaalbevestiging van de transactie gevraagd maar krijg vervolgens alleen maar reactie dat het echt is overgemaakt en dat de ‘specialisten ernaar hebben gekeken.

Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld terug voor de jas die ASOS netjes op tijd van mij retour
ASOS is wat mij betreft de enige die daarvoor kan zorgen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de waarde van het aankoopbedrag terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cristy123