Klacht: Retour

op 11 januari 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 kledingstukken teruggestuurd op 24 december. Ik ben nu 2 en een halve week verder en ik heb nogsteeds helemaal niks gehoord over de retour. Ik heb zelfs een email gestuurd en daar antwoorden zij ook niet op.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg, ik heb alles op tijd teruggestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosjien