Klacht: Pakket vast in Duitsland sinds 3 juni 2020

op 17 juni 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Op 27 mei 2020 kleding besteld bij Asos.com. De bevestiging mail was leeg. Na inloggen bij mijn asos account on ik de track en tracé van dhl vinden. Via de track en trace kon ik zien dat het pakketje 29 mei was verstuurd en op 3 juni in Dorsten Duitsland was aangekomen. Sinds dien ligt het daar nog steeds.

DHL gaf aan dat ik als ontvanger géén onderzoek kon instellen, dit kan enkel de verzender Asos. Echter Asos reageert niet op e-mails (voor andere klachtindieners die niets kunnen versturen; via de website moet je eerst veldjes aanklikken waarover je e-mail gaat en een “ik ben geen robot” aanklikken ná op “verzend” te hebben gedrukt, dan wordt het pas verstuurd)

Zodra het geld op mijn bankrekening staat, dit heb ik ook verzocht in de mail aan hen. Laatste keer Asos als dit niet gebeurd.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ex-Asos fan