Klacht: Ontbrekend artikel

op 17 januari 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heermevrouw,

Op 4 januari 2020 heb ik een bestelling geplaatst bij ASOS. In deze bestelling zaten drie artikelen. Helaas was mijn duurste artikel (Levi’s Ribcage, €130) niet in het verzonden pakket. Eerst leek het mij dat deze afzonderlijk gestuurd zal worden, ter vergeefs. Na heel wat e-mails en klachten heb ik nog steeds geen wederhoor gekregen. Dit is onacceptabel en ik zou niet weten hoe ik dit kan oplossen.

Met vriendelijke groeten,

Celestine Lederer

Gewenste Oplossing:

Omdat ik inmiddels een vervangende broek heb gekocht, ben ik tevreden wanneer ik mijn geld terug heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C0311