Klacht: Jurk retour gestuurd maar geen geld terug ontvangen!

op 20 januari 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een jurk retour gestuurd naar ASOS. Vervolgens wacht ik al maanden (!!) op mijn geld.
Bij ASOS krijg ik geen hulp, zij verwijzen mij naar WORLDPAY. Omdat de transactie via hen is gegaan.
Echter heeft ASOS geen contactgegevens van WORLDPAY en het nummer dat ik online vond is BUITEN GEBRUIK.
Ik kan zelf dus niets ondernemen en ASOS zegt letterlijk dat zij mij niet verder zullen helpen.
Totaal geen service en klantgerichtheid dus in mijn geval.
Ik heb meerdere malen verzocht iemand van het management hiernaar te laten kijken omdat ik me niet kan voorstellen dat dit bewust beleid is.
Echter, elk mailtje dat ik tot nu toe heb terugontvangen van ASOS (tientallen) is ondertekend door een andere medewerker. Hoe frustrerend wil je zijn als bedrijf?
Elk mailtje wordt dus door hun als een losstaand feit opgepakt, ook al refereer ik daarin altijd naar de reeds eerder behandelde mailtjes.
En elk antwoord is zeer kortaf, volgens ASOS is het bedrag teruggestort dus ik moet het zelf uitzoeken…het maakt verder niet uit met wat voor bewijsvoering ik kom van mijn bank e.d
Ik heb meerdere malen gevraagd of zij ook bewijs kunnen overhandigen maar dat kunnen ze niet. Daarvoor moet ik volgens hun dus bij WORLDPAY zijn die totaal onbereikbaar is.

Ik wil mijn geld terug voor de jurk die ASOS netjes op tijd van mij retour heeft ontvangen!
Ik vind niet dat ik verantwoordelijk ben voor wat de partner of tussenpersoon (WORLDPAY in dit geval)vervolgens heeft gedaan met het geld.
ASOS is degene die m.i moet zorgen dat ik als hun klant mijn geld netjes terugkrijg!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rabiossa