Klacht: Geen pakket ontvangen

op 04 januari 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 weken voor kerst een jurkje besteld bij Asos en heb dit tot de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen. Heb meerdere mails gestuurd (want bellen doen ze niet aan, begrijp nu waarom) en heb steeds geen reactie gekregen of kreeg een standaard mail zonder persoonlijke reactie. Er werd mij ook steeds verteld dat ze niks kunnen doen en ik gewoon moet wachten. Ze doen ook niet aan een kortingscodekortingsbongeld terug of noem maar op. Ik zou dit zelf toch zeker wel zo klantvriendelijk vinden om iets terug te doen naar klanten die hun pakketje niet ontvangen. Ook aangezien ik een bestelling deed voor 150 euro vind ik dit echt belachelijk, zeker om zo’n reactie terug te krijgen. Denk niet dat ik hier ooit nog iets bestel.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iza traas