Klacht: Asociaal personeel

op 12 februari 2018 over NewYorker in de categorie Kledingwinkels

Ik kocht een winterjas met mijn zoontje mee in de kinderwagen. Ik werd aangestaard door het personeel omdat ik er met de wagen niet langskon. Jas midden in de winkel gepast en afgerekend. Toen ik wegliep zei de ene winkelmedewerker tegen de andere; die is veelste jong voor een kind…. hierdoor voelde ik mij niet op mijn gemak. Als er netjes aan mij wat werd gevraagd over mijn leeftijd is zou ik het nog respecteren. Achterbaks en onbeschoft. Dit was overigens vanmiddag om 12.33 uur in de Boogaard in Rijswijk. Hopelijk word er iets gedaan met de klacht want het is asociaal om te roddelen over je klanten terwijl ze erbij staan en/of ze “vies” aan te staren zonder ze even te helpen.

Ik ben tevreden als ik een mijn aankoopbedrag terugkrijg, een waardebon krijg of korting op een volgende aankoop. Daarnaast zou ik het enorm waarderen om een excuses te horen van de desbetreffende medewerker(s).

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NewYorker

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NewYorker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RechtvaardigeKlant