Klacht: asociaal gedrag conductrice

op 21 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Bij aankomt van de conductrice werd direct zeer snauwerig gecomandeerd mijn voeten van de stoel voor mij te halen. Ik zei ja hoor prima (was immers terecht) mevrouw bleef snauwerig doen, kon zelfs geen vriendelijk woord of ook maar een glimlachje vanaf naar mijn dochter van 6. Mevrouw ging verder en ik gaf aan bij mijn dochter dat ik mevrouw heel kattig vond doen. Op hoge poten kwam mevrouw bij ons staan en zei zeer aanvallend had u het over mij? Ik zei ik praat tegen mijn dochter niet tegen u. Mevrouw bleef doorgaan en deed zo aanvallend dat mijn dochter bang werd en zei stop ermee! Zelfs toen wist mevrouw niet van ophouden en bleef doorgaan waarop ik aangaf ik ga verder niet meer in discussie met u en draaide mijn hoofd om.

Als mijn dochter niet bang gemaakt word en er fatsoenlijk tegen ons gesproken word.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 12:39 geantwoord