Klacht: Artikel te laat

op 13 juli 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een Iphone SE 2020 besteld in de verwachting dat hij de volgende dag in huis kwam, omdat het er duidelijk bij stond geschreven. Daarna kreeg ik een mail dat deze 1 dag later zou komen. De dag erna kreeg ik een mail dat deze toch een paar dagen later zou komen. Ik heb toen met de klantenservice gesproken en zou nog terugkoppeling krijgen. Op de dag dat het artikel bezorgd zou worden, had ik nog steeds geen terugkoppeling gekregen. Op de site stond opeens dat ik het artikel weer een dag later zou krijgen. Weer met de klantenservice gesproken en die zei uiteindelijk dat ergens fout was gegaan. Ik moest weer enkele dagen wachten. Uiteindelijk geen cadeau voor de verjaardag van mijn vrouw en talloze (automatisch gegenereerde) excuses van Bol.com en een karige cadeaubon van €5,- gekregen, omdat ik om een compensatie heb gevraagd.

Dat ik mijn artikel op tijd krijg en niet telkens wordt voorgelogen met een leverdatum waar niet aan gehouden kan worden. Een goede compensatie zou ook welkom zijn. En niet pas als ik er om vraag een geven en zeer minimaal zoals een cadeaubon van €5,-.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TSTran