Klacht: artikel niet geleverd

op 18 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 24 januari 2018 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Naar aanleiding van het contact dat u met mijn collega heeft gehad, sluit ik deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door christophedepauw