Klacht: App functie op de SoundTouch 300

op 09 september 2018 over Bose in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Grof geld betaald voor een goed werkend product. Helaas niet helemaal waar. De app verbind slecht en de oplossingen die ze aandragen op bose site zijn waardeloos. De app moet gewoon werken. Alle andere apparaten zoals Samsung Tv functioneren perfect.

Sta klaar om alles weg te doen en over te gaan op Sonos, vormgeving iets minder maar werkt wel altijd.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn telefoon open en binnen een paar klikken muziek heb. In plaats van verbinden, opnieuw installeren, gedoe met de app en updates. In 1 woord waardeloos. Alleen met film kijken via optisch ben ik weer gelukkig. Maar dat doe ik maar 10% van de tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bose

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bose nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrikx1986