Klacht: apart gezeten tijdens huwelijksreis

op 26 juli 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

9 maanden geleden in oktober, had ik een huwelijksreis geboekt naar malediven via prijsvrij.nl (telefonisch)
daar zaten we dan…heen en terugreis op aparte stoelen gezeten met mijn man, niet eens de zelfde rij!
terwijl twee personen automatisch naast elkaar horen te zitten wanneer er 1 reis wordt geboekt voor twee personen!!
het gaat over een reis van 11 uur. dat is 22 uur lang in totaal en geen goedkope reis! Het was heel saai en voelde me eenzaam in de vliegtuig.
tijdens de boeking had ik er niet eens op gelet omdat ik er van uit ging dat we naast elkaar zouden moeten zitten. en verder heb ik geen mail gehad over stoelen kiezen e.d. omdat ik het telefonisch had geboekt met hulp van een medewerker.
was de hele reis teleurgesteld, minderrrr!

oplossing vinden! want vind het niet professioneel.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 09:49 geantwoord

Beste mevrouw Alsan,

Bedankt voor uw melding. Wat vervelend dat u tijdens uw vlucht niet naast elkaar hebt kunnen zitten. Helaas kunnen wij niet garanderen dat u naast zit, de luchtvaartmaatschappij beslist namelijk de indeling hiervan. Wat we u voor de volgende keer aanraden is om het aan te geven tijdens uw vliegreis aan het cabine personeel zodat ze tijdens uw vlucht dit al kunnen oplossen.

Wij hopen dat u desondanks heeft genoten van uw huwelijksreis!

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door kbrra