Klacht: Niet reageren op opzegging Lidmaatschap

Ophetinternet op 30 januari 2013 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim voor de periode mijn lidmaatschappen/verzekeringen opgezegd. Telefonisch (helaas). Toch weer het lidmaatschap van ANWB in rekening gebracht. Heb na ontvangen pasje gelijk gebeld dat het niet klopt. Dit was 3 dagen na het verstrijken van de termijn van opzegging. Zij blijven volhouden dat zij mijn opzegging niet hebben genoteerd. Wel het opzeggen van mijn verzekering overigens. Vele jaren een verzekering gehad. Keurig betaald, nooit iets geclaimd!! En nu deze flessentrekkerij. BAH

Gewenste Oplossing:

Het niet hoeven betalen van mijn lidmaatschap over 2013.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door