Klacht: lidmaatschap opgezegd 2013

ismael11 op 22 januari 2013 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

heb in juli 2012 mijn lidmaatschap opgezegd om het feit dat ik niet goed ben geholpen, blijkt dat de beindinging van de lidmaatschap helemaal niet is geregistreed of beindingd want kreeg op 29 november 2012 een aceptgiro binnen voor de lidmaatschap 2013 terwijl ik het al opgezegd dus ik bellen met anwb blijkt dat hun geen melding kunnen terug lezen van beindiging???? dus ik had me verhaal gedaan meneer de contactcenter zegt ik begrijp het verhaal dus ik beindig als nog u lidmaatschap voor 2013 maar krijg de dag van vandaag nog steeds aceptgiro s binnen dus ik weer bellen blijkt dat mijn lidmaatschap is beindigd voor 2014 terwijl meneer zei dat hij perdirect word beindigd ik ben niet blij met de handelswijze van de anwb

ik heb op tijd mijn lidmaatschap opgezegd maar hun kunnen er geen melding van terug zien dit is niet mijn probleem ik heb het gewoon opgezegd voo 2013

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door