Klacht: Geachte administratie

IngridLambers op 22 januari 2013 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Bij deze wil ik graag melding maken van een zeer ernstige klacht.

Ik heb in de 3de week van Oktober 2013 jullie een brief geschreven met daarin de melding dat ik mijn lidmaatschap opzeg.

Daar ik niet meer in bezit ben van een auto en het voor mijn er op dit moment finacieel niet mogelijk is om in de nabije toekomst een nieuwe auto te kopen.

Bij deze wens ik mijn lidmaatschap met nr.264268444 per direct te beeindigen.

Na een nieuwe rekening voor het jaar 2013 te hebben gehad en een herinnering voor het jaar 2013, heb ik telefonisch contact gehad en men vertelde mij daar dat mijn brief niet bij jullie was aangekomen.

Daar mijn brief niet door jullie is ontvangen ben ik alsnog verplicht voor het nieuwe jaar te betalen.

Daar ik aan mijn kant heb voldaan voor het opzeggen van mijn lidmaatschap hoef ik niet te voldoen aan de betaling voor het jaar 2013.

Met vriendelijke groeten,

I.M.E. Lambers
Cataloniestraat 20
1827 CR Alkmaar
06-20 29 74 87

Dat mijn lidschap gewoon per eind 2012 wordt geeindigd, daar ik u op tijd een brief heb gestuurt.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door