Klacht: ANWB schijnt in eens niets te weten en komt afspraken niet na

A.Verbeten op 05 januari 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte lezer.
mijn naam is A Verbeten uit leiden en ik heb een klacht over de anwb.
ik heb op 17 oktober 2011 een autoverzekering afgesloten bij de anwb, vervolgens kreeg ik eind november een acceptgiro binnen van €96.22 ik heb daarover opgebeld en bleek dat er een automatische incasso stop op mijn bank zat.
als ik deze acceptgiro zou overmaken volgens afspraak met 1 van de anwb medewerkers zou mijn voertuig tot 22 december verzekert zijn,ik heb deze acceptgiro overgemaakt en ervoor gezorgd dat de automatische incasso stop beeindigd zou worden.
vervolgens heeft de anwb voor de maand december geen automatische incasso meer geprobeerd wat ik terug kon zien in mijn bank afschriften.
nu heeft de anwb de verzekering gestopt op 17 december 2011, en vervolgens kreeg ik een brief van het RDW met een artikel 34 wat gaat over de verzekeringsplicht.
met als gevolg dat ik een beschikking krijg van maar liefst €386,- , en het gevolg dat ik mijn auto nergens meer kan verzekeren.
Ik heb vervolgens het RDW gebeld en de situatie van de anwb gemeld, het antwoord was dat ik opnieuw contact op moest nemen met de anwb, wat ik dus heb gedaan.
De anwb heeft opgemerkt dat ik de €96,22 heb overgemaakt maar ze zeggen dat dit op 3 december binnen was gekomen , terwijl ik het op 1 december heb overgemaakt.
oke dat als ze me niet meer willen verzekeren, maar ik vind dat je er makkelijk van af kan komen door te zeggen niet meer te weten wat voor een afspraken er zijn gemaakt!
met als gevolg dat ik nu mijn auto nergens meer kan verzekeren en met een boete zit van €386,-.
de afspraken die ik met 1 van de medewerkers heb gemaakt ben ik nagekomen en er voor gezord dat ze automatische konden incasseren, wat de anwb niet eens meer heeft gedaan.
ik ben sinds 1985 klant van de anwb , en als ze op deze manier met mensen om gaan dan ben ik er denk ik wel van genezen en zal ik alles opzeggen.

Gewenste Oplossing:

mijn oplossing is dat ,de anwb erkend dat deze afspraken zijn gemaakt en recht trekken dat mijn voertuig tot 22 december was verzekerd zodat ik de boete niet hoeft te betalen en gewoon bij een ander verzekerings bedrijf mijn voertuig kan laten verzekeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 21 maart 2012 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

U hebt bericht gekregen van Team Klacht

Alle klachten die gemeld zijn door