Klacht: Annulering vlucht

op 20 september 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

wij hadden een vakantie naar Ibiza geboekt voor 8 dagen. Aangekomen op het vliegveld bleek onze vlucht geannuleerd. We hebben de hele vakantie allerlei nummers van Prijsvrij gebeld maar geen enkel nummer was bereikbaar. Als je al iemand aan de lijn kreeg was het onverstaanbaar. Ook via de mail kreeg je geen reactie. Uiteindelijk bleven er 5 dagen over van onze vakantie waar we zo aan toe waren.

Als Prijsvrij ons had geholpen een alternatief te vinden en dat ze beter bereikbaar waren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 20 september 2017 om 16:55 geantwoord

Beste heer en mevrouw Lok,

Hartelijk dank voor uw melding. Allereerst is het heel vervelend te lezen dat u deze ervaring heeft gehad met Prijsvrij.nl en wat naar dat uw vlucht is geannuleerd. We kunnen begrijpen dat dit voor veel stress heeft gezorgd.

Onze excuses dat u Prijsvrij.nl niet goed heeft kunnen bereiken, dit klinkt niet zoals wij normaal werken. Wij nemen graag nog even persoonlijk contact met u op om na te gaan waar het precies fout gaat, want dan willen we dit direct verbeteren.

Wij hopen dat u desondanks toch heeft kunnen genieten van uw vakantie en zoals afgesproken hoort u zo snel mogelijk van ons.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda84