Klacht: Annulering ongedaan maken

op 07 augustus 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

In oktober 2015 heb ik bij Transavia een retourvlucht naar Malaga geboekt voor een vakantie van twee personen in september 2016. Vanwege de complicaties van een operatie wegens prostaatkanker kan deze vakantie helaas niet doorgaan.
Omdat ik niet wist dat de vliegreis eventueel omgeboekt kan worden heb ik hem geannuleerd. Een dag later zag ik dat de vlucht wel omgeboekt had kunnen worden. Ik heb Transavia gevraagd de annulering om te zetten in een omboeking. Transavia zegt dat dat niet meer gaat. Dat is natuurlijk onzin; met wat moeite moet dat gewoon gaan. We landden 48 jaar geleden al op de maan. Het is dus een kwestie van niet willen. Zo beroven ze me dus gewoon even van €. 666,–
Het betreft boekingsnummer HYB4MD van 2 oktober 2015.
Vluchtnummer HV 6485 op 17 september 2016 en HV 6486 van Rotterdam / Den Haag naar Malaga.Passagiers R. Kuiper (10-11-1948) en A.L. Kuper – de Gelder (10-09-1961)

Ik ben tevreden als Transvia bereid is de vlucht om te boeken naar een datum in mei 2017.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roel kuiper