Klacht: Annulering niet gelukt

op 10 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op tijd gebeld om mijn bestelling te annuleren, omdat het op het verkeerde adres bezorgd zou worden. Nu heeft bol.com de helft geannuleerd en de helft opgestuurd, naar het verkeerde adres! Na 3 keer bellen ben ik nog geen stap verder en vind bol.com dat ik dit maar zelf op moet gaan lossen…

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik of mijn geld terug krijg of de spullen alsnog toegestuurd krijg, ditmaal op het goede adres!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 mei 2017 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Anita,

Bedankt voor ons gesprek van zojuist.
Ik heb je een email gestuurd met een bevestiging van ons gesprek.

Fijne dag & groet,
Tony van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Anita502