Klacht: Annulering door Lock down wordt niet vergoed.

Wim Hulleman op 03 juli 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

op 25 03 2020 de Blue Mango Lodge in Johannesburg Zuid Afrika geboekt van 26 03 tot 01 04 2020 via Booking.com. i.v.m. de Lockdown op 26 maart. Reservering bevestigd met nr. 2329598872 en pincode 4803. Kreeg bericht van Booking.com dat ik contact op moest nemen met de eigenaar Stevie Davis. Gebeld en kreeg van hem te horen dat hij geen boekingen via Booking.com meer accepteerde maar dat wij wel voor het drievoudige bedrag rechtstreeks bij hem konden boeken. Onmiddellijk geannuleerd. DE eigenaar reageert niet op mailtjes met verzoek tot terugbetaling en neemt de telefoon niet op. Booking.com herhaaldelijk benaderd. Reageren niet op mails en telefonisch bieden ze geen oplossing. Volgens hun moet de eigenaar betalen. Ze zijn nu telefonisch ook niet meer bereikbaar omdat het reserveringsnummer nier herkend wordt. Dat was eerst wel het geval.

Ondanks dat de boeking niet kosteloos te annuleren is wil ik toch mijn geld, € 418,36 terug omdat Booking.com me melde dat ik contact op moest nemen met de eigenaar en hij aangaf dat hij de reservering via Booking.com niet accepteerde.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Hulleman