Klacht: annulering

op 17 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie stap een in ieder geval ben ik goed kwaad om het feit dat ik na diverse pogingen tot contact geen enkele reactie heb ontvangen zeker 4 mails gestuurd in totaal ruim 60 minuten aan de telefoon hebben gezeten en ook nog eens weggedrukt te worden

Gewenste Oplossing:

Beëindiging van contract

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Geachte Julialaila, Allereerst onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Het is de afgelopen tijd erg druk geweest. Hierdoor hebben wij uw e-mails pas op 13 januari in behandeling genomen. Zoals u heeft verzocht, hebben wij uw aanmelding bij ons geannuleerd. Met vriendelijke groet, Marlies Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 24 januari 2014 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Julialaila,

Allereerst onze excuses voor de slechte bereikbaarheid. Het is de afgelopen tijd erg druk geweest. Hierdoor hebben wij uw e-mails pas op 13 januari in behandeling genomen. Zoals u heeft verzocht, hebben wij uw aanmelding bij ons geannuleerd.

Met vriendelijke groet,

Marlies
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Julialaila14