Klacht: Annuleren van appartement Spanje i.v.m. coronavirus

op 17 maart 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat in Spanje alles dicht is en ik van Transavia het aanbod kreeg om mijn reis van 07042020 kosteloos om te boeken wilde ik ook mijn appartement ,geboekt bij booking.com.
Annuleren.
Maar ik moet wel de helft van de kosten betalen.
Ik weet dat het de spelregels zijn, maar je verwacht toch enige coulance vanwege het virus.
Zonder dat virus had ik nooit geannuleerd. Bovendien heb ik meteen een nieuwe booking gemaakt voor eind september.
Ik hoop toch dat ik vanwege dit uitzonderlijk gebeuren het volledige bedrag terug krijg.
Vr. Groeten.G.m.m. van Gaal-Driesen

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn , als ik de totale som terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trudy.vangaal1940