Klacht: Annuleren. Reis

op 21 juli 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn vakantie reis moeten annuleren. Maar dan laat ze vijf dagen. Niks van zich horen zodat. Het bedrag. Wat ze inhouden steeds meer op loopt ik vind dit gewoon schandalig. Dat je zo met ja klanten. Om gaat voor mij nooit meer prijsvrij. Wat een schande. Dus niet goedkoop. Maar duur koop

Gewenste Oplossing:

Eerder reageren en meteen met de goede. Papier. Komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Steijvers,

Bedankt voor uw melding. Onze excuses dat u 5 dagen heeft gewacht op een reactie op uw mail. Dit had niet mogen gebeuren. Zou u uw reserveringsnummer of dossiernummer willen sturen? Dan gaan wij uitzoeken waar het is misgegaan om dit in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Fer Rico