Klacht: annuleren met zeer weinig refund

op 03 augustus 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Goedemiddag,
ik heb 18-06-2016 een vlucht geboekt voor mij en mijn dochter Samos-Amsterdam-Samos. Mijn partner is onverwacht erg ziek geworden en moest in juli na een herseninfarct accuut aan een double bypass geopereerd worden. Gelukkig is alles goed afgelopen, maar hij zit nu in een revalidatieproces en ik kan hem niet alleen laten. Ik heb contact opgenomen met Transavia om mijn tickets te annuleren. Ik heb 1211 euro betaald en krijg enkel 71,66 euro terug!! of ik kan mijn vlucht verzetten en moet 200 bijbetalen. Geen mogelijkheid wordt gegeven voor een openticket voor het bedrag wat ik betaald heb. Na contact met Transavia gaven ze enkel het antwoord dat ik de voorwaarden had moeten lezen voor het boeken. Alsof ik kon vermoeden dat dit tragische event met mijn partner had kunnen gebeuren!
Ik ben erg teleurgesteld , heb vaak met Transavia gevlogen en had een wat menselijkere behandeling verwacht.

De mogelijkheid voor het verkrijgen van open tickets,( ik kan nu nog niet beslissen wanneer ik weer naar Nederland reis), en wel voor het bedrag wat ik betaald heb, of
de mogelijkheid voor terugbetaling van het bedrag.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kokkari