Klacht: Annuleren ivm Corona

Carolinelu op 05 juli 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden tickets via Transavia geboekt van 7 tm 30 juli. Deze vlucht is geannuleerd ivm inreisverbod Marokko.
Via Booking.com hebben wij accommodaties geboekt, oa. van 25 tm 30 juli een hotel (zonder annulering). Deze 5 dagen (hotel Desdemona) weigeren ze ons terug te betalen omdat de vliegmaatschappij geannuleerd heeft (dat probleem kunnen ze niet afwenden op de accommodatie verstrekker zeggen ze) dat klopt toch totaal niet?!

Gewenste Oplossing:

Volledige restitutie van de accommodatie (Wij hoeven voorlopig niet meer naar Marokko)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolinelu