Klacht: Andere vlucht dan geboekt

op 31 juli 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens het boeken van het weekendje naar boedapest op 17 november 2017 zou de heenvlucht om 9 uur sochtends zijn en de terug vlucht op zondag 19 november 2017 om 6 uur sochtends. Na de boeking kregen we een bevestiging en was de heenvlucht opeens verplaatst naar 17.30. Dit betekent dat we maar 1 dag hebben om door te brengen in Boedapest! Kijkend naar de vluchten is de vlucht van 09.00 nog steeds bestaande, deze is alleen duurder. Na telefonisch contact geeft prijsvrij aan dat we de tijd van 17.30 ook geboekt hebben. Ik voel me opgelicht!

Ons alsnog de vlucht van 09.00 laten pakken zoals geboekt!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:21 geantwoord

Beste mevrouw Essing,

Bedankt voor uw melding. Wat vervelend dat u niet heeft gezien dat de vlucht is veranderd. Via ons systeem kunnen we alleen terugvinden dat de vlucht van 17.30uur staat geboekt voor u.

We kunnen begrijpen dat maar één volledige dag in Boedapest te weinig is, er is zoveel te zien! We zien dat onze collega's op dit moment contact hebben met de reisorganisatie van uw vakantie, om uw vlucht om te boeken naar de ochtendvlucht. Zodra wij hierop een reactie hebben ontvangt u persoonlijk bericht.

Team Prijsvrij.nl

Heeft op 07 augustus 2017 om 08:34 geantwoord

We hebben een mail gekregen met de prijsopgave, we moeten 155 euro bijbetalen om de eerdere vlucht te krijgen. Al zouden we de vlucht apart boeken dan zijn we nog niet eens zoveel geld kwijt..

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten Essing