Mijn Klacht:
Geachte AMP,
Op 31 december 2021 heb ik een zakelijke bestelling gedaan van een nieuwe mobiele telefoon met daarbij een nieuw mobiel abonnement.
Vandaag heeft AMP eenzijdig het contract opgezegd omdat volgens hen de gegevens bij de KVK niet overeenkwamen met de bestelling. Ik moet maar een nieuwe opdracht plaatsen bij T-mobile.
Hier ben ik zeker niet mee accoord! AMP maakt fouten en legt de bal gewoon bij de klant.
Ik wens gewoon mijn huidige contract met telefoon in orde gemaakt te hebben, omdat 1) het KVK nummer gewoon klopt, 2) het adres exact het adres is waar ook het bedrijf gevestigd is, 3) de wettelijke bestuurder mijn eigen vrouw is en ik bij haar in loondienst ben, 4) de contractnemer een andere persoon mag zijn (ik dus), maar die zich wel persoonlijk moet kunnen legitimeren bij afname.
Op het huidige adres heb ik al meerdere abonnementen lopen, echter als prive persoon. Desondanks moet dit geen enkel verschil maken.
Gewenste Oplossing:
Ik wens dat het bestelde zakelijke abonnement en bijbehorende telefoon van Tmobile gewoon zo snel mogelijk wordt uitgeleverd zoals afgesproken en dat AMP dus hun gemaakte fout hersteld.
