Klacht: Zakelijke bestelling van TMobile wordt onterecht geannuleerd terwijl KVK gegevens kloppen

JohnHoek op 19 januari 2022 over AMP in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte AMP,

Op 31 december 2021 heb ik een zakelijke bestelling gedaan van een nieuwe mobiele telefoon met daarbij een nieuw mobiel abonnement.

Vandaag heeft AMP eenzijdig het contract opgezegd omdat volgens hen de gegevens bij de KVK niet overeenkwamen met de bestelling. Ik moet maar een nieuwe opdracht plaatsen bij T-mobile.
Hier ben ik zeker niet mee accoord! AMP maakt fouten en legt de bal gewoon bij de klant.

Ik wens gewoon mijn huidige contract met telefoon in orde gemaakt te hebben, omdat 1) het KVK nummer gewoon klopt, 2) het adres exact het adres is waar ook het bedrijf gevestigd is, 3) de wettelijke bestuurder mijn eigen vrouw is en ik bij haar in loondienst ben, 4) de contractnemer een andere persoon mag zijn (ik dus), maar die zich wel persoonlijk moet kunnen legitimeren bij afname.

Op het huidige adres heb ik al meerdere abonnementen lopen, echter als prive persoon. Desondanks moet dit geen enkel verschil maken.

Gewenste Oplossing:

Ik wens dat het bestelde zakelijke abonnement en bijbehorende telefoon van Tmobile gewoon zo snel mogelijk wordt uitgeleverd zoals afgesproken en dat AMP dus hun gemaakte fout hersteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AMP

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AMP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohnHoek