Klacht: Alweer geopende brief ontvangen

op 17 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorig jaar ontving ik thuis een geopende brief met maandstaat financiele gegevens van de bank voor een Vereniging waarin ik actief ben.

Deze week ontving ik een A4 geopende enveloppe van CNV-Publieke zaak met informatie (30 pagina’s) in geopende enveloppe(bovenzijde en rechterzijde volledig geopend en deels weer dichtgeplakt met gom)
Dagstempel 14.01-2014) inhoud papier heeft geen vochtplekken buitenzijde opengescheurd.

Intern onderzoek welke bezorger post in gebied (2597 EN DEn Haag) opent en meer controle / toezicht op bezorgers, blijkbaar zijn deze door tekort aan vertrouwd personeel (deeltijd) niet betrouwbaar meer.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:30 geantwoord

Geachte klant,

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PostNL beoordeeld.

Heeft op 26 november 2014 om 13:53 geantwoord

schandelijk reactie na bijna een jaar , geen oplossing of excuus. afgelopen zatrerdag weer een bealnrijke brief van de bank geopend na 18.00 uur in brievenbus aangetroffen

Alle klachten die gemeld zijn door p.grasveld