Klacht: altijd te laat!!

op 04 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Dit zal wel al 1000 keer gemeld zijn maar ja, laten we het 1001 maken van maken.
Mijn vriendin reist elke dag naar Amsterdam vanuit Tilburg om te werken. Bijna elke dag zijn de treinen te laat of geannuleerd waardoor zij een hele avontuur moet beleven om naar haar werk te kunnen. Je zou denken dat voor de prijs dat je betaalt dat je een fatsoenlijke service zou krijgen maar nee hoor. NS doet er niets aan om dit te verbeteren, laat staan meer ruimte voor passagiers, en de treinen maar volproppen.

Als NS ervoor zorgt dat treinen op tijd aankomen en wel genoeg ruimte er is voor iedereen, dat we niet meer mensen hoeven zien vallen omdat ze moeten staan.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 09:28 geantwoord

Heeft op 30 mei 2016 om 12:10 geantwoord

Klacht zal behandeld worden... Wanneer? Door wie? Zijn er al acties ondernomen? Kunnen we op korte termijn iets zien verbeterd worden?

Ik heb het gevoel dat dit een copy paste antwoord is van NS... Handtekening heeft niet eens een naam.. Ik vraag me af of het niet een automatische email is...

Als laatst zou ik de website owners willen bedanken voor de moeite hierin gestoken

Alle klachten die gemeld zijn door mauricio123