Klacht: Alles in 1 (televisie)

op 13 januari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste lezer..

Hierbij contact ik u vanwege het volgende voorval.
Maandag 6 januari j.l. heb ik telefonisch contact gehad vanwege het voorval dat ik een E52 melding had op mijn televisie.
Ik heb met een technische medewerker 85.45minuten aan de telefoon gezeten, om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat mijn Tuner in de HDD recorder kapot is.

Deze medewerken heeft daarna nog 30 min bij Supervisors e.d. lopen checken wat nu de volgende stap was.. en na lang wachten heeft deze medewerker gezegd dat hij de garantieprocedure gaat starten (RMA).
Ik heb ook gezegd dat ik aan het begin van mijn abonnement bij ziggo eerst de CI+ module had maar later bij opwaardering van mijn abonnement de HDD recorder goedkoper heb gekregen.
Dit had deze collega al gecheckt, en zo zijn we de RMA procedure gestart.
Alle gegevens ingegeven, inclusief serienummer van de recoreder e.d.
Collega sluit het bijna 2 uur durende gesprek af met; sorry voor het lange gesprek, maar we zijn er gelukkig uitgekomen en we gaan u nu de stickers toesturen, tot ziens.
Ik was helemaal blij want zat al een 2 uur aan de telefoon en vele handelingen uitgevoerd te hebben.

Nu kom ik maandag 13 januari j.l. terug van een weekendje parijs, ligt er een ziggo brief op mijn deurmat. Ik dacht; De RMA stickers.

Maak hem open blijkt dat het een afwijzing is.
Ik bel direct de ziggo technische lijn, en daar weer mijn probleem opnieuw opleggende verteld deze medewerker dat zij het ook niet weet wat er gebeurd is en verwijst mij uiteindelijk door naar de administratie afdeling.
Weer 20 min later heb ik dus nu deze medewerker aan de telefoon die mijn in gebrekkig nederlands weet te vertellen dat de eerste medewerker een hoop fouten heeft gemaakt en dus de RMA niet gestart had mogen worden. ( ook was er bij ziggo niets bekend over wanneer de HDD was aangeschaft).
Deze medewerker heeft eerst 10 min gedaan over het aannemen van mijn postcode waarna ze vrolijk vertelde; wij kunnen niets voor u doen, wilt u misschien een nieuwe HDD recorder bestellen á 200 euro..
Ik zeg pardon… wilt u dan misschien een klacht indienen?.. toen verloor ik het helemaal en heb ik tot ziens gezegd..

al met al een belabberde service voor iemand die al lang klant is.. en kijk dus ook uit om te gaan kijken naar een andere alles in 1 provider..

Was getekend,

Maikel van Wanrooij

Oplossing HDD recorder

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvanwanrooij