Klacht: Allemaal defecten

op 17 september 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Hallo we hebben een nw keuken gekocht 2 weken geleden word geleverd met kapotten kasten en deuren beschadigd waardoor dit als een afbraak uit ziet alles lekt onder het aanrecht kastje de kit naden staan open bij aanrechtblad ook sluiten deze niet aan (hoek opstelling) binnenzijde kasten hebben ze met ordinaire hoekijzers bij elkaar geschroefd de spoelbak is scheef in het aanrechtblad geplaatst verkeerde kookplaat en verkeerde oven geleverd

Ik wil gewoon geld terug kan dit niet meer accepteten ze blijven het probleem met iedere datum verschuiven ze vinden het wel.prima zo de keuken is betaald dus bijna voor €7000.- opgelicht zijn teveel foto's wat ik zou moeten opsturen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

KeukenConcurrent

Heeft op 17 september 2016 om 11:02 geantwoord

Beste Meneer van lunteren,

Wat vervelend te lezen dat u deze ervaring heeft met KeukenConcurrent. Het is natuurlijk altijd belangrijk dat de keuken op de juiste manier geleverd en gemonteerd wordt. Ik begrijp uit uw verhaal dat het bij u niet naar wens verlopen is. Mijn excuses hiervoor. Ik heb de melding gemaakt naar de juiste afdeling met het verzoek contact met u op te nemen en deze klacht met u te bespreken.

Elin - Webcare KeukenConcurrent

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Arnold v.L