Klacht: All inclusief en zwembadbedjes

Dicky varkevisser op 20 augustus 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Beste organisatie , wij hebben een vacantie naar Mallorca geboekt . We betalen voor all inclusief maar krijgen dit niet. Wij willen vergoeding voor dedrankjes die wij s.avonds gebruiken, wij zijn geen grote drinkers maar 2cocktails voor mezelf en 2 rum cola voor mijn man is toch oké. Dit kost ons nu 15 euro p.p. Per avond dit is een uitgaven waar we wel voor betaalt hebben, een tegemoetkoming zou op zijn plaats zijn. En dan er zijn minder bedjes bij het zwembad, dat vind ik ook slecht, laat dan ook minder gasten toe in het hotel.
Onze vacantie is hierdoor toch anders als we verwacht zouden hebben.

Vergoeding voor de consumptie die je s.avonds gebruikt en een bed aan het zwembad, daar hebben deze vacantie voor geboekt en betaald

Reactie van de melder van de klacht Dicky varkevisser

1 jaar geleden - Prijsvraag.nl wij hebben hier voor het eerst bij geboekt maar dit is zo niet voor herhaling vatbaar

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 augustus 2021 om 09:17 geantwoord

Beste heer Varkevisser,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.

Naar aanleiding van uw bericht en gegevens die erbij aangegeven staan kom ik helaas tot de conclusie dat u niet direct herkend wordt als klant van Prijsvrij Vakanties. Omdat wij de privacy heel belangrijk vinden vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen wanneer er klachten zijn op bestemming. Helaas kunnen we de klacht via dit platform niet in behandeling nemen.

Prijsvrij Vakanties

Reactie van de melder van de klacht Dicky varkevisser

1 jaar geleden - Hallo verblijf nu momenteel in hotel cristobal in palma de mallorca kamer 315 dus begrijp niet dat jullie dat niet hebben geregistreerd bij prijsvraag heb toch echt via jullie geboekt. Even een foutje?

Bericht van Prijsvrij.nl

1 jaar geleden - Helaas kunnen wij niet zoeken op naam of kamernummer. Uw gegevens komen niet overeen met een boeking in ons systeem. Wij mogen u niet helpen volgens de privacywetgeving. Elizabeth van Tongeren mag zelf contact met ons opnemen indien dit nog nodig is. Wij ontvangen dan graag een dossiernummer zodat we de boeking terug kunnen vinden. Met vriendelijke groet, Prijsvrij Vakanties

Dicky varkevisser

Heeft op 05 september 2021 om 09:37 geantwoord

Ik Amerik Varkevisser ga niet akkoord. Kijk de boeking goed na. Wij hebben voor 45 euro extra onkosten gemaakt dit was voor de drankjes 's.avonds en zouden dit graag vergoed zien door jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door Dicky varkevisser