Klachten over AliExpress

Hieronder kunt u zien welke klachten er over AliExpress zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

146 klachten gemeld
2.0 /10
71 stemmen

Tijdslijn

Beamer

Klacht van Benny1404 op 01 september 2022 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb pas een beamer gekocht van 220€ en na nogeens 50 uren gespeelt te hebben krijg ik zwarte vlekken op het scherm heb dit gemeld bij de verkoper en die zegt dat ik hem moet openmaken en welke spiegel... Lees meer

repareren artikel

Klacht van Paul Notenboom op 28 augustus 2022 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

heb een mini kettingzaag gekocht . is na slechts een paar keer defekt Teamtop IC Store gevraagd of zij een nieuw onderdeel willen sturen ter vervanging van het defekte . Maar zij verwijzen mij naar Aliexpres en daar is... Lees meer

Geld terug

Klacht van devriesj op 24 augustus 2022 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Een maand geleden een tennis racket besteld bij GenKen store 64 euro. Tijdens het bespannen bleek dat er in het frame een scheurtje zat, waardoor hij niet bespannen kon worden. De Verkoper zegt dat ik contact moet zoeken met Postnl? Lees meer