Klacht: Lebaraopwaardeerkaart

jwb bruil op 03 november 2023 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij jullie een opwaardeerkaart gekocht 10 euro lebara in plaats van 14 cijfers staat er maar 12 op ik heb lebara gebeld je moet weer terug naar de aldi maar geen ander bon en ook geen tien euro terug achteroverdrukken kan ik zelf ook wel ik zal iedereen afraden om bij jullie een opwaardeerkaart van lebara te kopen buiten in ulft die mensen hebben het meegekregen die sspaken er schande van wees er gelukkig mee .

Gewenste Oplossing:

10 euro terug of een opwaardeerkaart van lebara waarop staat de 14cijfers om op te kunnen waarderen ik heb lebara gebeld en ik moet bij de Aldi zijn .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 23 oktober 2023 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jwb bruil