Klacht: Kipfilet

nageltjes op 22 september 2022 over Aldi in de categorie Supermarkten

Gekocht 1000 gr kipfilet voor een Bamigerecht, gesneden en geproduceerd het dus te bakken maar dit was niet mogelijk en stond dus na twee minuten te koken door de hoeveelheid geïnjecteerd vocht! Waarna er slechts 720 gr overbleef, maar ik heb betaald voor een kg kip!

Een gratis keer boodschappen doen bijvoorbeeld aangezien ik dit al meer heb ervaren met vlees

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 14 september 2022 om 09:43 geantwoord

nageltjes

Heeft op 16 september 2022 om 15:05 geantwoord

Dit is een andwoord gebaseer op geen juiste gegevens, van uit nature zit er in kifilet ongeveer 7 tot 10 procent water in kipfilet en geen 270 gram op 1000 gram, dit is een toegevoegde zout , wateroplossing, dus blijft mijn vraag hoe dit wordt opgelost want ik heb betaald voor een kg kipfilet en niet voor 730 gram kiplilet en 270 gr vloeistof S.Nagel

Bericht van Aldi

1 week geleden - Beste Nageltjes, Bedankt voor uw reactie. Uw vraag heb ik nagevraagd bij de leverancier van de kipfilet en de leverancier geeft de informatie die ik in de vorige reactie aan u heb laten weten. Als u hierdoor ontevreden bent over het product kunt dit aangeven in de winkel. In de winkel kunt u een vervangend product ontvangen. Echter zal de kipfilet ongebakken en gebakken niet hetzelfde gewicht hebben. Ik ga er vanuit u voldoende geïnformeerd te hebben en wens u een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Bas ALDI Klantenservice Pascalweg 21 Postbus 147 4100 AC Culemborg [email protected] Bereikbaar ma t/m vr 09:00-17:00 uur (m.u.v. feestdagen)

Alle klachten die gemeld zijn door nageltjes