Klacht: Aangeraakt geduwd

Jacinta Colastica op 14 mei 2022 over Aldi in de categorie Supermarkten

Om kwart voor 17 mijn man en ik ga eventjes boodschap halen bij de aldi in Prunusstraat 59-61, 9741 LB Groningen ik was aan het zoeken voor een frisdrank toen zag ik het op u medewerker palletje ze was bezig met het uitpakken ik heb haar netjes gevraag of ik die frisdrank mag, ze heeft heel brutaal geantwoord ja, met een pff welke wil je toen zei ik deze hier, ze antwoord terug kijk er zit hier 1 fles ik zeg nee ik wou een hele pak van 6 flessen. Toen ging alles mis ze zegt dan ja dat kan niet ik bedacht me hoezo dan, ik heb de doos opgetild die voor de fles stonden om bij de drinken te komen. Mevrouw was heel unvriendelijk, vervolgens heb het getild en op een andere doos gezet, nader DUWT mevrouw me opzij en heeft het drankje afgepakt uit mijn handen om de drinken ik het mandje van mijn man erg krachtig afzet. Ik zocht naar de manager toen ik naar die kassa ging maar helaas waren die er niet, alleen 2 medewerker die vanmiddag om 15:45 aanwezig waren. Ik verteld het kassamedewerker wat was aan de hand en was ook niet klantvriendelijk. Dan kwam die brutal meisje om haar excuses te aanbidden maar het is al gebeurd. Dus, daarom zal ik aangifte doen aan tegen de vermelde medewerker. Want niemand mag mij aanraken en ik voelde me erg aangevallen en.

Haar naam dat ik heb op haar naamplaat is I. van der Berg.

Jacinta Colastica.

Zou haar niet bij die aldi willen zien. punt uit.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 03 mei 2022 om 13:16 geantwoord