Klacht: Geen kassa open….gedwongen tot scannen

Mjdehoog op 16 januari 2022 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gaat over het AH-filiaal, Oudeland, Zwijndrecht.
Na een verbouwing zijn de meeste kassa’s verwijderd. Van de ongeveer 6 kassa’s is er nog 1 over, die vaak niet bemand is.
In deze tijd, waar we te kampen hebben met een heel hardnekkig virus, is het onbegrijpelijk dat een dergelijke verandering wordt uitgevoerd. Je bent immers veel langer in de winkel en moet van alles extra aanraken. En dan te bedenken dat er in dit filiaal veel ouderen komen. Ik heb al heel veel klachten gehoord. Mensen die naar de concurrent gaan. Het idiote is dat de kassadames er wel zijn, maar die gaan nu je boodschappen controleren om te kijken of je niet bent vergeten om een product te scannen. Heel foute en veel te rigoureuze beslissing!!
De kassameisjes zijn er ook helemaal niet blij mee. Geen fijne winkelervaring!!

Gewenste Oplossing:

Meer kassa’s open!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mjdehoog