Klacht: Bestelling niet geleverd

C.C. Voeten op 19 januari 2022 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de bezorgservice boodschappen besteld. Staan vermeld als geleverd om 19.27 uur en nu om 21.33 uur nog steeds niemand geweest. In de app is niet aan te geven dat een hele bestelling niet geleverd is. Ben inmiddels gloeiend kwaad dat de AH app zo’n waardeloze app is waar dit niet aan te geven is

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen enkel product ontvangen. De eerste keer is de levering goed gegaan en de tweede keer gaat het al direct fout. Ik stop met online bestellen, wil het geld terug dat ik betaald heb als premium klant en ga voortaan naar een andere supermarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.C. Voeten