Ik vond een soortgelijke klacht al op deze website, maar stuur mijn grieven over deze kwestie toch ook nog naar jullie.
Wij genoten tot voor kort ontzettend van GENIUS, het topmerk glutenvrij brood ter wereld!
Nooit ergens iets beters geproefd afgelopen 22... Lees meer
Het gehakt en worstjes hebben allemaal dezelfde vieze bijsmaak.
volgens AH zelf komt het door de ecologische middelen die ze gebruiken om het langer houdbaar te krijgen.
wellicht is het beter om deze chemisch smakende produkten weg te laten en de houdbaarheid... Lees meer
In de ah bonus folder staan veel actieprijzen voor €0.99 in het kader van route 99.
In de winkel staat bij de aanbieding vermeld ' ah bonus klanten'.
Kom ik thuis vind ik op geen enkele pagina dezelfde tekst vermeld totdat... Lees meer
ik ervaar dus het zelfde met het glutenvrije brood.. het valt uit elkaar en is verschrikkelijk droog...het merk van het brood is nu ook van AH en niet van genius zelf....ik ga het via internet bestellen bij een ander wat... Lees meer
vanmiddag (14 sept) kocht ik 2 pakketten Varkens filetlapjes a la minute. Er gold en aanbieding van 2 pakketjes voor € 4,00. Het gewicht per pakketje zou 350 gram zijn.
Bij thuiskomst wilde ik de pakketjes splitsen om ze in te... Lees meer
Beste Albert Heijn,
Jullie zijn mijn favoriete winkel. Jullie zitten bij mij om de hoek! Wij zijn een veganistisch gezin. En wij eten graag jullie pita broodjes. Maar jammer genoeg merk ik (heel vaak) dat de broodjes niet gaar zijn.... Lees meer
De AH Delicata chocolade 100 g kostte altijd €0,99. Nu is er een nieuwe verpakking en nu is de prijs ineens €1,49, dus een prijsverhoging van 50%. Ik vind dit absurt. Ook al zou de cacao misschien in prijs verhoogd... Lees meer
Beste,
Graag wil ik een klacht indienen over de bedrijfsleider in Harderwijk aan de Selhorstweg. Dit omdat hij enorm tekeer gaat tegen zijn personeel, midden in de winkel. Het valt mij al een aantal wegen op en ik ben er als... Lees meer
de liefde en passie broden zijn in plastic en de sluiting is een koordje waarover een plakker zit.
het is heel lastig om de zak open te krijgen en ook om hem heel te houden.
Lees meer
bij het openen van de 1 ltr halfvolle melkpakken, waarbij je de bovenhoek moet terugklappen, blijft steeds vaker een gedeelte van het materiaal vastzitten. Hierdoor wordt het een onhandige schenktuit. kortom een kliederboel als je niet oplet. Lees meer