Mijn Klacht:
Al 3-4 keer op een rij wordt bij de automatische afrekeningzuil mijn kaart “geweigerd”, d.w.z dat de assistente de boodschappen moet controleren en vrijgeven. Dat irriteert me mateloos omdat ik snel mijn boodschap(pen) wil doen, en het vrijgeven van de aankoop voor betaling veel openthoud geeft.
Gewenste Oplossing:
als ik geen gedoe met mijn kaart heb

