Mijn Klacht:
Het is mij nu meedere keren overkomen dat de groente en het fruit niet naar wens is. Spersiebonen gekocht die na 1 dag al bruine vlekken hebben en de perziken zijn na 2 dagen verrot van binnen. Komkommers die snel uitgedroogd zijn en ananas met aan de binnenkant veel bruine vlekken. Druiven en aardbeien waar na 1 dag al schimmel op zit.
Appels die kort na aankoop al melig zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht wanneer ik vers fruit en groente koop, waarvoor ik een aanzienlijk bedrag betaal, ook de kwaliteit krijg.

