Sinds afgelopen maandag is AH met zijn eigen lijn glutenvrij (vers) brood gekomen. Helaas is dit brood nauwelijks te verkrijgen en mocht je een broodje kunnen bemachtigen, valt het uit elkaar is is het niet te eten. Waar onze dochter... Lees meer
de schnitzels waren bremzout niet te eten. En wat betreft de cashewnoten
het waren meer kleine stukjes dan hele noten
.Nog nooit gebeurd, een klacht te hebben na jarenlange klant van AH.
Uwe antwoord tegemoetziende,
.M.H.Weel-Veenhof
Langestraat 69a
1271 RA Huizen
Lees meer
Iemand schreef dit, en deze persoon neemt me de woorden uit mijn mond!
"Ook ik heb een klacht over het nieuwe glutenvrije brood van AH.
Voorheen kocht ik Genius brood. Lekker, lang vers, geen klachten. Helaas besloot AH dat zij het zelf... Lees meer
Wij hebben meegedaan aan de spaaractie van de restaurantzegels. Toen ik wou reserveren bij een restaurant wat wij (de groep die mee uit eten wou) hadden uitgezocht, liepen wij tegen een aantal problemen aan. De eerste keuze was Liuwherne te... Lees meer
De prijs die boeren en hun vertegenwoordigers krijgen voor een liter melk is te laag voor een verantwoorde duurzame bedrijfsvoering.
De prijs moet zo hoog zijn, dat ze met een gesloten cyclus kunnen werken binnen Europa (dus geen soja-import uit... Lees meer
ik wat spullen gekocht en werdt tegen mij geschreeuw aan de kassa bij de andere weer niet ik koop mijn boodschappen al drie jaren bij albert hein maar nu denk ik dat ik dat niet meer gaat doen.ik heb een... Lees meer
Betreft: klacht melk
Bij de productie van melk wordt meer mest geproduceerd dan de boer kan uitrijden op zijn land. Dit mestoverschot zorgt voor broeikasgassen, ammoniak, vervuiling, transport en verslechtering van de biodiversiteit. Dat u dit soort melk verkoopt vind ik... Lees meer
Ik heb bij jullie een pak melk gekocht. Deze melk is afkomstig van koeien die soja uit
Zuid-Amerika te eten krijgen. Voor die soja is oerwoud gekapt. (Het RTRS soja-keurmerk is
volgens Greenpeace, Milieudefensie en CLM helaas geen garantie dat dit niet... Lees meer
Ik zou graag een klacht willen indienen. Het gaat om de melk die jullie verkopen. Die is namelijk niet duurzaam. Steeds meer koeien staan in megastallen. Ze krijgen soja uit Zuid-Amerika te eten, waarvoor oerwoud is gekapt. Ook hebben we... Lees meer
Ook ik heb een klacht over het nieuwe glutenvrije brood van AH.
Voorheen kocht ik Genius brood. Lekker, lang vers, geen klachten. Helaas besloot AH dat zij het zelf beter konden. Maar dat is alles behalve waar. Het lijkt... Lees meer