I buy a lot of fruit at Ah ..lots of blueberries and grapes..lately the quality has been fairly poor. Product going "off" ( I have an exellent new fridge) very quickly. My garden birds are happy but I am not.... Lees meer
De koek die om het ijs zit is taai en slap, ik heb dit 2 x gemeld en kreeg als antwoord; wat vervelend maar dat komt omdat de diepvriesdeur te vaak open en dicht gaat.Geen geld terug gehad.
Toch weer 2... Lees meer
Geachte heer, Mevrouw,
Ik heb een trein dagretour voor 19.00 euro gekocht. Ik was er blij mee omdat die kaart goed koop is en bied nog iets lekkers bij.
Ik zou vandaag gaan reizen met vrienden naar Batavia stad, maar kon de... Lees meer
22-11-2017 2 mango's gekocht zaterdag 26-11 wilde ik ze eten en wederom was er 1 verrot dit is nu al meermalen gebeurd met het fruit
van Albert Heijn en heb dit ook al van meerdere kanten vernomen.Zal daarom van af heden... Lees meer
Zo vaak thuisgekomen met een product wat over datum is (dagen tot weken) daarom controleer ik het bijna altijd. Nu weer eens niet product gecontroleerd en ja hoor....Gister aromat gekocht en zie nu net dat hij houdbaar was tot januari... Lees meer
Het is geen klacht, maar meer een verontwaardiging. Producten met een houdbaarheidsdatum tot vandaag wordt verkocht met 35% procent korting. Weggooien is zonde is immers de slogan. Wat ik niet begrijp is waarom deze producten niet af worden gegeven aan... Lees meer
-zeer klantonvriendelijk bejegend door medewerkster bij vleeswaren
-bij gerookte kaas moet altijd een plastic blaadje omdat die kaas erg plakt.
Dit is al de zoveelste keer dat het niet is gebeurd en ik de kaas dus niet kan
gebruiken.
Dit zijn dus 2 klachten... Lees meer
Dode wesp aangetroffen in zakje biologische veldsla Lees meer
de mevrouw bij de kassa vraagt aan je wil je airmiles inleveren voor 5 euro? Als ik ja zeg dan sta ik niet geregistreerd, toch staan mijn airmiles gekoppeld op de bonus kaart hoe kan dit? mijn bonuskaart nr. is2... Lees meer
de periode voor de duurzame boodschappen kaart postcodeloterij is met een week verlengd omdat er een storing was. nu kom ik bij de AH op de helftheuvel in den bosch en daar kun je de kaart dus niet meer gebruiken... Lees meer