Geachte heer mevrouw
Ben echt boos over wat ik heb gevonden in ons eten smerig gewoon hoe kunnen jullie dat niet controleren ik heb alles nog bij me ,mijn avond is verpest ik wil een klacht indienen bij de consumentenbond.
Mvg Lees meer
Leuk gratis boodschappen op postcode kaart. Ik nam de cappuccino koffie,ik dacht lekker. Nou dat was geen feestje voor mij. Het is niet te zuipen,op zijn Rotterdams. Er zit gewoon geen koffie in. Slotenmaker noemen wij dat het. ... Lees meer
De biefstuk conform alle eisen gebakken, zoals altijd, maar deze keer.......brrrr wij kregen het echt niet weg......foto’s van gemaakt, maar die zijn niet smakelijk om te zien. Lees meer
Ik ben medewerker van Albert Heijn te Aalst 9300.Filiaalnummer 3013(winkelgroep 601).Badgenummer B000516
In Albert Heijn Aalst staat onmenselijk werksfeer!
-geen respect tegen de medewerkers
-geen toelating om WC te gebruiken
-geen respect van je contract van 20u/week
-geen respect van supermarket manager Thomas Van Den... Lees meer
Ik heb nu voor de derde maal klachten over niet goed afgesloten pads en mijn vorige Senseo apparaat is al stuk gegaan door de losse koffie die in het gaatje is gaan zitten en in deze verpakking zitten 5... Lees meer
Vandaag een worm gevonden bij het openmaken van een pak 200gr. Allseasons Ijsbergsla. Lees meer
Ik kocht laatst Bosch bollen ,die avond bij de koffie werd het gegeten .
Het waren chocolade bollen. Het is zo iets als kalfsvlees op de verpakking zetten en varkensvlees in de verpakking .Ik heb dat een dag later aan... Lees meer
Op donderdag 09 november jl. heb ik rond 16:00 uur boodschappen gedaan bij Albert Heyn in winkelcentrum Middenwaard te Heerhugowaard. Tijdens het boodschappen doen, heb ik een beker yoghurt laten vallen. Dit heb ik netjes gemeld aan de kassa. De... Lees meer
Wij wilden vandaag met de airmiles en bonuskaart vandaag in uw filiaal in Hoogezand een dekbed kopen. Dit kon niet omdat onze adres gegevens niet in overeenstemming waren met de gegevens, die bij u bekend zijn. Wij hebben de airmilesgegevens... Lees meer
Om 8 uur op de fiets gestapt om het blond servies dat in de aanbieding was te kopen bij AH schuytgraaf Aangekomen door de regen zie ik dat er geen blond in de winkel is Gevraagd aan medewerker die zei... Lees meer