Mijn Klacht:
Ik vind het belachelijk en on menselijk dat er vandaag 11 december wordt bezorgd vanuit jullie bedrijf terwijl er overal wordt aangegeven dat er code rood is en dat we van de weg moeten blijven. Jullie gaan gewoon over lijken. Schandalig!
Gewenste Oplossing:
Wanneer er wordt bezorgd als het veilig op de weg is!

