TER VERGEEFS GESPAARD. WILDE MET GROOT GEZELSCHAP (12 PERS) UITETEN, MAAR NA 3X BELLEN IS GEEN VAN DE RESTAURANTS DIE DE BONNEN ACCEPTEERT. HET BETREFT DE TAFELBERG, SPAGHETIAMO EN BEL AMI. DE LUST IS ME AL ONTNOMEN OM DE VOUCHERS... Lees meer
slechte actie begin januari zijn deze niet meer leverbaar, terwijl de actie doorloopt tot 24 februari. Lees meer
Was bezig om het servies bij elkaar te sparen, de limited edition. Eindelijk de laatste kaarten gevuld ..is het servies niet meer verkrijgbaar! Lees meer
De borden van limited edition waren begin januari 2019 al op. Heb nu 4 borden (voor de kerst gekocht) en kan de laatste twee dus niet meer krijgen. Lees meer
Netjes kaarten vol gestickerd om vervolgens te horen te krijgen: het was limited edition en daarom dus een opop actie. Nee dat is onzin: limited edition kan ook betekenen dat er speciaal voor deze actie de gehele actieperiode alleen voor... Lees meer
Enorm mijn best gedaan om te sparen voor limited edition borden. Ben inmiddels alle ah afgeweest in Groningen, nergens meer te krijgen en ze schijnen ook niet meer te komen. Voor niets honderden euro’s aan boodschappen besteed. Walgelijk hoe ze... Lees meer
Twee appelbeignets op 1 avond gegeten. Zeldzaam ziek geweest, bracht me in het ziekenhuis.
Ik weet niet eens meer wanneer precies of hoe lang in het ziekenhuis (kleine week) omdat mijn bewustzijn zo verlaagd raakte.
De politie hoefde net mijn voordeur niet... Lees meer
Ik heb een klacht over het feit dat ah niks met mijn ingediende klacht doet Lees meer
Albert Hein (AH) heeft weer een serviesactie waarbij je voor 40 zegels (bij iedere 10 euro 1 zegel dus bij 400 euro boodschappen 1 vol vel) een set van 2 serviesdelen kon kopen. De actie duurt 3 maanden, logisch want... Lees meer
Wij zijn al vele jaren vaste klant bij AH in Badhoevedorp.
Al geruime tijd constateer ik dat de voorraad steeds slechter wordt. Lege vakken zie ik met schering en inslag en het wordt met de week erger.
Verder komt het regelmatig voor... Lees meer