Mijn Klacht:
2 a 3 jaar geleden is me dit ook overkomen en heb ik een klacht gemeld. Wederom was het karbonade van de beer (mannelijk varken) De beer drink zijn eigen urine en dat komt terug in de karbonade…. met bakken komt deze geur vrij en is verschrikkelijk vies. Je hebt gelijk gegeten het is zo goor. Belachelijk dat jullie leverancier dit vlees gebruikt. Inmiddels ben ik 3 uur verder en die geur zit nog steeds in mijn neus. Ik verwacht niks terug maar verwacht wel dat jullie je leverancier hierop aanspreken. Laten ze dit zelf maar opeten.
Gewenste Oplossing:
Als de karbonade gewoon van de zeug komt zoals het hoort.

