Ik koop al jaren de voorverpakte saucijzen broodjes van AH met 40% vleesvulling helaas heb ik nu al voor de tweede keer een pakje wat niet te eten is heel stugvlees echt niet lekker ik hoef geen nieuwe of geld... Lees meer
er word niet voldoende sneeuw geruimd, het is gewoon glad Lees meer
Ik koop heel vaak toetjes voor mijn 80jarige moeder. Het gebeurt zeer regelmatig dat ik toetjes in mijn handen heb die ruim over datum zijn. Aangezien sommige toetjes van eieren zijn gemaakt, kan dit gevaarlijk zijn voor mijn moeder en... Lees meer
Ik heb gisteren een bak nasi gekocht met de eind datum in feb maar na het open ruimte het al heel.vreemd na het opdienen en een hap te hebben gegeten wist ik het zeker dit is gewoon... Lees meer
Heb 3 pakjes voorgesneden AH Belegen 20 kaas gekocht gemaakt van
Weide-melk Ca 250 gr elk.
De klacht: voorheen was de kaas iets meer geel en waren de plakken prima van elkaar te halen (zit plastic scheidings-velletjes tussen). Helaas is deze... Lees meer
De smulbrokjes zijn al weer niet aanwezig in de winkel dat is al voor de derde keer Lees meer
Ik zie dat er een klacht is over de Perla koffiepads.... Ik heb inmiddels mijn Senseo apparaat meermalen schoongemaakt en ontkalkt omdat ik geen echte koffie uit het apparaat kan krijgen!
En ik pas geleden nog gehamsterd in de pads,... Lees meer
Goede avond,
Ik kom net terug van AH Trefcenter Venlo. Rond half 9 staan er 10 klanten in een rij en er is 1 kassa geopend. Alle andere zeker 8 zijn gesloten. Een vriendelijke AH hulp komt vragen, wie ze bij... Lees meer
Goedemiddag,
Regelmatig koop ik leverkaas van het merk AH,
Met de leverkaas is niks aan de hand, die is lekker.
Maar je kunt de plakjes niet normaal van elkaar afhalen om op je brood te doen, het is echt een
Slagveld.
Mijn vraag... Lees meer
Op zaterdagmorgen ca.10 uur troffen we weer lege schappen aan. Deze keer ging het om croma, bleu band, Waldkorn brood, dus geen exclusieve producten.
We zijn naar de Hoogvliet gegaan waar alles goed gevuld is.
Dit was niet de eerste keer... Lees meer