Klacht: De Bonus aanbiedingen

op 10 februari 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Gisteren heb ik bij Albert Heijn in de Fokkesteeg in Nieuwegein drie tubes Procent tandpasta gekocht. Op het schap stond dat de aanbieding 21 voor € 1,99 was. Daarop heb ik besloten om de aanbieding te accepteren en ik ging naar de kassa. De caissière wilde 2 x € 1,39 afrekenen. De bonuskaart was op dat moment door de paslezer uitgelezen. Ik vertelde de caissière dat ik gezien had dat de aanbieding 21 gratis voor €1,99 was en niet € 2,78.
Er volgde geen discussie maar ze ging in de week folder kijken en ze gaf toe dat ik €1,99 voor de boodschap moest betalen. Dat heb ik gedaan.

Over de service van de caissière heb ik geen klachten. Sterker nog: ik geef haar een pluim voor de correcte afhandeling, maar ik wil wel een klacht indienen voor degene die de bonus aanbiedingen in het programma dat aan de kassa is verbonden bij houdt. De aanbiedingen worden niet in de database van het programma waarop de kassa draait correct bijgehouden. Ik heb al eerder deze klacht gehad en ik heb ook al eerder gereclameerd aan de kassa dat producten in de reclame niet door het programma van de kassa niet worden herkend. Nu schrijf ik u dit mailtje opdat u deze fout kunt herstellen want ik vind het storend om aanbieding uit het schap te nemen vanwege de korting en dan bij de kassa te moeten constateren dat het bij de kassa verkeerd gaat omdat de aanbieding niet in het kassasysteem is doorgevoerd. Mensen die het niet in de gaten hebben betalen dus gewoon de normale prijs terwijl ze in de veronderstelling zij niet dat ze iets met korting hebben gekocht. Dat vind ik kwalijk.

8k hoop dat u notitie neemt van de klacht en dat u in de toekomst zorgvuldiger bent met het doorvoeren van de kortingen in het kassasysteem.

8k bedank u voor de aandacht.

Afzender
Michel Fleer
Email: michel.fleer@live.nl

Ik ben tevreden als de klacht serieus wordt genomen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel Fleer